Навчально-виховний комплекс № 24

"Дошкільний навчальний заклад — загальноосвітній навчальний заклад І ступеня"

Ласкаво просимо, дорогі діти та їх батьки!
Колектив Уманського навчально-виховного комплексу № 24 вітає Вас.
На нашому сайті Ви зможете дізнатися про нашу установу, бути в курсі всіх подій, які відбуваються в наших стінах, познайомитись з тими, хто виховуває Ваших дітей.
Ми будемо щиро раді, якщо Вам у нас сподобалось
З повагою, Колектив НВК № 24.

Зміст ознайомлення дітей з природою в дошкільному навчальному закладі навесні.

Молодша група. Зміст програми. Програма вимагає, щоб діти дістали чуттєві уявлення про весняні явища в природі і вміли називати їх (гріє сонце, тане сніг, біжать струмки; на землі з’являється трава, кульбаба, на деревах — зелене листя; жуки повзають і літають; горобці цвірінькають, літають, стрибають).

Діти другої молодшої групи повинні з допомогою вихователя садити цибулю, висівати велике насіння, поливати грядки, привчатися бережно ставитись до рослин.

Середня група Зміст програми. Програмою передбачено нагромадження дітьми конкретних уявлень про весняні зміни в природі і встановлення зв’язку між ними (наприклад, сонце гріє сильніше, сніг тане, біжать струмки, з’являється трава, на гілках дерев розпускається листя).

Діти повинні розпізнавати 2—3 дерева з тих, що ростуть поблизу (ялина, тополя, береза, сосна або інші дерева), спостерігати за жуком і метеликом (зовнішній вигляд, рухи).

Дітей вчать садити цибулю,, висівати велике насіння, поливати грядки.

Старша група Зміст програми. У програмі передбачено збагачення конкретних уявлень дітей про весняні явища в природі й розширення їх; навесні сонце дужче гріє, стає тепліше, сніг розтає, біжать струмки, лід на річці (озері, ставку) ламається і з’являється вода. На деревах розпускаються бруньки, з них розвиваються листки; з’являється гусінь, хрущі, вони їдять листя; прилітають граки, шпаки і ластівки.

Діти повинні розрізняти 2—3 види дерев (тополю, клен, липу, дуб, ялину, сосну та ін.), одного-двох метеликів (лимонницю, кропив’янку), розпізнавати за зовнішніми ознаками і рухами хруща.

Дітей слід ознайомлювати із сільськогосподарською працею (підготовка грунту до сівби, сівба, садіння) і навчати користуватися лопатою й граблями, правильно висівати насіння.

Молодша група. 

Програмові вимоги. Дати уявлення про весняні явища (сонце, тане сніг, струмки, трава, листя кульбабки, листя, метелики), висадка цибулі, насіння (велике) поливання грядки, догляд за рослинами.

Методи роботи: Спостереження за явищами (дощ, сонячна погода), за рослинами, комахами, птахами, робота в куточку природи.

Середня група. 

Програма: набуття конкретних уявлень про характерні весняні явища (потепління, танення снігу і льоду, поява перелітних птахів, трави, листочків, жуків, метеликів і жаб).

Набуття зв’язків (сонце гріє – тепло; сніг тане – струмочок). Спостереження за поведінкою птахів, сіяти насіння рослин та доглядати за ними, звернути увагу на красу весняної природи.

Нежива природа: Де подівся сніг, звідки з’явилися струмочки, пускати кораблики.

 Жива природа: Поява перелітних птахів: граків, шпаків, ластівок, вішати шпаківницю, спостерігати за пташкою. Прогулянки, екскурсії (трава, листя, комахи). Робота на земельній ділянці. Висаджувати цибулю, редиску, горох…

Старша група: 

Програма: Розширення і узагальнення уявлень дітей про весняні явища. Встановлювати послідовність у настанні явищ та зв’язку між ними. Формувати поняття «Весна». Виховувати любов до природи. Знайомити з сільськогосподарською працею (підготовка землі до сівби, сівба, насіння).Користуватися лопатою, граблями. Правильно проводити сівбу.

Нежива природа: Звертати увагу на збільшення дня (сонце світить довше), оглянути ділянки. Екскурсії на водойми (льодохід).

Жива природа: пробудження комах, приліт шпаків, граків, які живляться ними. Встановлювати час їхнього прильоту. Вивішування шпаківень.(використання художнього слова у всіх вікових групах).

Праця: Ознайомлення дітей з сільськогосподарською працею, екскурсії в поле, сад, на город – щоб показати підготовку землі до сівби, садіння дерев. Діти беруть участь у приготуванні грядок (дві підгрупи – 1 лопата, 2 – граблі, показати як це робиться, через 10-15 хвилин перерва, групи міняються знаряддями праці

Календар
Октябрь 2017
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Сен    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031