Навчально-виховний комплекс № 24

"Дошкільний навчальний заклад — загальноосвітній навчальний заклад І ступеня"

Ясні оченята

Скляр Наталія Іванівна

Освіта: вища – вчитель фізичної культури

Кваліфікаційна категорія:  вища, звання – вчитель методист

Стаж: 20 років

Мета  гуртка:

зберігання загального здоров’я, корекція зору. Зняття напруження з м’язів навколо очей, розслаблення м’язів шиї.

 Завдання:

  1. Загальне збереження здоров’я.
  2. Ознайомлення із значення зміни діяльності для зміцнення здоров’я.
  3. Навчання вільного та правильного виконання вправ на дихання.
  4. Зняття фізичного та емоційного напруження.
  5. Навчання методично правильного виконання вправ для очей.
  6. Формування навичок зняття напруги з очей.
  7. Вміти виконувати вправи для розслаблення м’язів шиї.
  8. Формування загальних понять про точковим масаж.
  9. Чітко виконувати вправи для розвитку дрібної моторики рук.

Показники засвоєння змісту:

Учні повинні знати:

Теорія: 4 – 10 років
Будова ока. Значення вправ на релаксацію, для зняття напруження з очей, для м’язів очей.
5 – 10 років
Дати поняття про точковий масаж, масаж долоней, пальців рук, масаж для м’язів ока. Дихальна гімнастика.
6 – 10 років
Значення вправ для спини та шиї. Значення фізичних вправ для зняття напруги. Значення зміни діяльності для зміцнення здоров’я.

Учні повинні вміти:

  1. Корекційна гімнастика для очей.

Теоретичні відомості: будова ока (5 р) . Значення корекційної гімнастики (5 р) . Ознайомлення з методом Бейтса(7р) .
Практичний матеріал:  вправи для очей, вправи на релаксацію (4–10 р)
(накривання очей долонями (4 – 10 р) ; похитування (5–10 р) ; моргання (4–10 р) ; сонячне світло(4–10 ) ; холодна вода (6 – 10 р) ; вправи для м’язів очей вправи для зняття напруги з очей (4–10 р)

  1. Робота з таблицями (4–10 р)
  2. Робота з тренажерами (4–10 )

Теоретичні відомості: ознайомлення з таблицями та тренажерами (5–10 р)

Практичний матеріал: робота з таблицями, робота з тренажерами «Доріжка» (4–5 р)  «Відеоазимут» (6–10 р) . Обведення очима предметів, рухи очима (4-10 р)

  1. Вправи для м’язів шиї.

Теоретичні відомості: зв’язок між шийними м’язами та роботою нервів, які «обслуговують» очі (8–10 р)

Практичний матеріал: вправи для розслаблення м’язів шиї (4–10 р)

  1. Вправи для розвитку дрібної моторики рук

Теоретичні відомості: зв’язок пальців із внутрішніми органами, головним мозком. Вплив на загальний стан організму (8–10 р)

Практичний матеріал: вправи для тренування точних рухів пальців рук «Оса», «Людина», «Заєць», «Птахи летять» (4–7 р)

Вправи для розвитку дрібної моторики  пальців: «Стіл». «Пташка п’є воду», «Ворота» (5–0 р)

Вправи для пальців рук з мовним супроводом: «Пальчики у лісі», «Хто приїхав» та інші  (4–10 р)

  1. Точковий масаж

Теоретичні відомості: поняття про точковий масаж(6–10 р)

Практичний матеріал: масаж долоней та пальців рук (4–10 р)

  1. Дихальні вправи

Теоретичні відомості: значення дихальних вправ для зміцнення здоров’я (5–7 р)

Дихальні вправи за О.Г. Стрельніковою (8–10р)

  1. Фізичні вправи – вправи з прапорцями, обручами, стрічками, кубиками, каштанами, горіхами (4–10 р)