Навчально-виховний комплекс № 24

"Дошкільний навчальний заклад — загальноосвітній навчальний заклад І ступеня"

Хоровий клас

Сухова Ірина Михайлівна

Освіта: вища – вчитель музичного мистецтва

Кваліфікаційна категорія:  ІІ категорія

Стаж: 10 років

Мета гуртка:

Прищепити дітям любов до хорового співу, сформувати необхідні навички і виробити потребу в систематичному колективному музикуванні, враховуючи, що хоровий спів – найдоступніший вид подібної діяльності.

Головними завданнями  програми є:

 — з першого заняття прищеплювати учням правильні вокально-хорові уміння й навички, виховувати і розвивати їхні голосові дані, вдосконалювати музичний слух, виховувати художні смаки, ознайомлювати дітей з різноманітною хоровою літературою, що поширює їхні музичні знання, виховує здатність свідомо слухати і сприймати музичні твори;

 — виховувати учасників у дусі колективізму і дружби, прищеплювати любов до рідного народу, його мови і культури, його минулого і сучасного;

- домагатися високої якості хорового виконання народних пісень, хорових творів української та зарубіжної класики;

- розвивати в учасників хору вокальний слух. Це означає, що кожен учасник хорового колективу має сприймати, уявляти і точно відтворювати музичний звук не лише за його висотою, а й за характером, забарвленням звучання.

Прогнозований результат

Учні повинні знати:

  • Що таке хоровий спів, спів в ансамблі, спів за рукою диригента;
  • Що таке співацька постава і дихання;
  • Типи звуковедення та ланцюгове дихання;
  • Що таке дикція, тверда та м`яка атака звука.

Учні повинні вміти:

  • співати в діапазоні;
  • співати чисто та злагоджено колективно пісні в уні­сон, з супроводом та без нього;
  • правильно і чітко вимовляти слова пісні;
  • дотримуватись вимог співочої постави;
  • знати, що співочий голос потрібно берегти;
  • співати за рукою диригента;
  • тривалий звук виспівувати повністю,зберігати його інтонаційну точність;
  • знати що таке хоровий спів.

DSC03218 IMG_1366 OP3A1835 (2)