Веселкові бризки
Гурток образотворчого мистецтва.
керівник — Сирота Олег Васильович
вчитель-методист
Гурток працює для двох вікових категорій: дошкільників 5-6 річного віку і молодших школярів 7-8 років.
Головна мета і цілі гуртка: Навчити дітей сміливо користуватися лінією, мазком, об’ємом і цінувати власне зображення оточуючого світу. Виробити шанобливе ставлення до роботи одногрупників. розвивати образність.
Прикладна мета гуртка: Гурток не займається виготовленням сувенірних виробів. Гурток працює над розвитком самостійності в зображенні оточуючого світу і виразності особистої уяви.
Кредо керівника гуртка: «Кожна дитина повинна навчитись зображувати оточуючий всесвіт доступними засобами. Аркуш паперу, або будь-яка площина зображення повинна стати так би мовити особистим «порталом» учня».
Основні засоби зображення: в живописі — колір, мазок, колорит, кольоровий та світловий контраст;
в малюнку — жива лінія, крапки, плями;
в скульптурі — форма, об’єм, розмір, фактура.
Поради батькам :
Всі діти повинні мати образотворчу здатність і грамотність. Так само як здатність писати вірші, прозу, співати, танцювати, влучно висловлювати свою думку. Це норма для звичайної освідченої людини. Це притаманно людині. І в цьому немає ніякої «богемності». Розвивайте фантазію у дітей невпинно! Пам’ятайте: вчителі — помічники процесу навчання, а не замісники, чи тим більш керівники. Створюйте для дітей вдома творчу атмосферу.
Засновник Apple Стів Джопс на питання журналіста — Чи полюбляють його діти Ipad? — відповів: — Вони не користуються ним. Ми обмежуємо час який діти витрачають вдома на нові технології (www.slavio-europe.eu/index.php/comments/69-comments-world/)
Ще ніхто не навчився малювати, співати, танцювати, писати твори із Ipad-у. Купіть старовинний гаджет — альбом для малювання і матеріали. Поставте дитині завдання зображувати свої мрії, спогади, відчуття. Це розвиває уяву і образність. Це вчить самостійному ми сленню.
Справа батьків: Стимулювати дітей до навчання.
Справа вчителів : Підштовхувати розвиток творчих здібностей дитини.
Геній насправді — це лише здатність до нестандартного сприйняття
Вільям Джеймс, американський філософ і психолог.