Навчально-виховний комплекс № 24

"Дошкільний навчальний заклад — загальноосвітній навчальний заклад І ступеня"

В гостях у бібліотеки

123Бібліотекар: Нефьодова К.Р.

Ведуча:    

В нашій школі всі малята

Люблять в казку мандрувати

Діти чемні, добрі діти

Всіх дорослих поважають,

Меншим себе помагають,

Гарне слово завжди знають,

Вчасно його приміняють.

Гей, малята, поспішаймо,

В нашу казку вирушаймо!

Приготувались всі малята

Будем казку починати!

Як починається кожна казка? (…)

Жили — були в місті Умань діти  навчально-виховного комплексу № 24. Були вони дуже розумненькі, веселі, щасливі. В кожній щасливій сім’ї була своя класна мама. Кожна класна мама дуже любила своїх діток, і всі роки вчила їх і грамоті, і математики, і співати, танцювати. А як із цим діти справляються, ми в нашій казці і побачимо.

Сьогодні у нас незвичне свято. Його немає в календарі, але воно є в серці й душі тих людей, які люблять книги.

Діти:

  1. Є країна загадкова

Нас прийняти всіх готова.

Бо її не забуваєм,

Ми бібліотеку знаєм.

  1. На полицях там уряд

Гарні книжечки стоять,

Для дорослих і малят

Можна вибрать все підряд.

  1. Я сюди завжди ходжу,

Бо читати я люблю.

Хочу знати я багато,

Хочу всім допомагати.

  1. Якщо любиш ти читати,

Хочеш все на світі знати,

Книга тут всього навчить,

Як на світі треба жить.

  1. Тільки книгу ти люби,

Гарно її бережи.

І доріжку до країни

Ти ніколи не згуби.

Ведуча: Тож сьогодні на завершення тижня дитячої книги ми з вами помандруємо сторінками добре відомих вам казок. А щоб не загубитися по дорозі, давайте здійснимо подорож туди на веселому потязі.

Потяг їде швидко, швидко, чух-чух-чух

Потяг їде швидко, швидко, чух-чух-чух

Потяг їде швидко, швидко, раз, два, три

За спиною подиви.

Ведуча: Ось ми всі побачили, що ви веселі і невгамовні, а ще й гарно так на місці рухаєтеся. Як ви думаєте, чому навчають нас казки? (Відповіді дітей). Мабуть, всі погодяться, що найголовніше, чому вчить нас казка, це дружба.

  1. В цьому залі друзі всі!

Ось і я, і ти , і ми!

Привітайся з тим, хто справа

Привітайся з тим, хто зліва

Ми – одна сім’я!

2 В цьому залі друзі всі!

Ось і я, і ти , і ми!

Обійми того, хто справа,

Обійми того, хто зліва,

Ми – одна сім’я.

  1. В цьому залі друзі всі!

Ось і я, і ти, і ми!

Ущипни того, хто справа

Ущипни того, хто зліва

Ми — о дна сім’я!

  1. В цьому залі друзі всі!

Ось і я, і ти, і ми!

Пожалій того, хто справа

Пожалій того, хто зліва

Ми — одна сім’я!

  1. В цьому залі друзі всі!

Ось і я, і ти, і ми!

Посміхнись тому, хто справа

Посміхнись тому, хто зліва

Ми — одна сім’я!

Ведуча: Давайте перевіримо чи багато ви знаєте казок і їх героїв. Готуючись до зустрічі з вами, ми запросили деяких героїв казок на свято, проте вони не змогли приїхати, а лише прислали телеграми, але забули підписатися. Відгадаємо від кого ці телеграми.

1.«Дуже засмучена. Мишка випадково розбила яєчко, прийти не зможу.» («Курочка Ряба»)

2.«3’їв семеро козенят, болить живіт».( «Вовк і семеро козенят»)

3.«Дорогі гості, допомагайте – Павука — злодія зарубайте!» («Муха-Цокотуха»)

4.«Пришліть нам, будь ласка, краплі, ми жабками об’їлись. У нас животи розболілись» («Айболить»)

  1. «Загубила кришталевий черевичок. Допоможіть знайти.» («Попелюшка»)
  2. «Ніяк не витягнемо ріпку. Тому прибути не зможемо.» («Ріпка»)

Ведуча: І справді, це казка «Ріпка», яку всі ми пречудово знаємо. А зараз ми спробуємо цю казку показати в дещо новому вигляді. Запрошую бажаючих на ролі героїв казки.

Ріпка – Ось Вам!

Дід – Ну тримайся!

Баба – Я готова!

Внучка – А як же манікюр!

Жучка – Гав-гав, собаче життя!

Варварка – Няв, кошаче не краще.

Мишка – Пі-пі-пі, розійдись!

Посадив якось дід ріпку. Прийшов час ріпку рвати. Вийшов дід на город. Тягне-тягне, витягнути не може.

Позвав дід бабу. Взялася баба за діда, дід за ріпку. Тягнуть-потягнуть, витягнути не можуть.

Зве баба внучку. Взялася внучка за бабу, баба за діда, дід за ріпку. Тягнуть-потягнуть, витягнути не можуть.

Зве внучка собачку Жучку. Взялася Жучка за внучку, внучка за бабу, баба за діда, дід за ріпку. Тягнуть-потягнуть, витягнути не можуть.

Зве Жучка кицю Мурку. Взялася Мурка за Жучку, Жучка за внучку, внучка за бабу, баба за діда, дід за ріпку. Тягнуть-потягнуть, витягнути не можуть.

Зве Мурка мишку. Взялася мишка за Мурку, Мурка за Жучку, Жучка за внучку, внучка за бабу, баба за діда, дід за ріпку. Як потягнули, та й витягнули Ріпку.

Ведуча: Бачу ви гарні актори. А тепер пограємо в іншу гру – розгадаємо загадки про наших улюблених героїв.

  1. Бабуся онучку дуже кохала,

Шапочку червону їй подарувала.

Дівча ім’я забула сказати.

Ну, відгадали, як її звати?

(Червона шапочка)

  1. Сидить півник на печі,

їсть смачненькі калачі.

Тут Лисиця прибігає

Мерщій півника хапає.

Біжить Котик рятувати,

В Лиски Півника забрати.

(«Котик і півник»)

  1. Знайшов півник колосок,

Змолов борошна мішок,

Спік негайно у печі

Пиріжки та калачі.

Мишенят не пригощав,

Бо жоден з них не помагав.

(«Колосок»

  1. Що втекло від баби з дідом –

Не сиділось на вікні,

А зустрілось із зайченятком –

Ну співать йому пісні.

(«Колобок»)

  1. Він звірят усіх лікує,

Від холери їх рятує.

Вилікує він за мить

Все, що в звірів заболить.

(Айболит)

Ведуча: Всі ви знаєте, що в нашому закладі проводився конкурс закладинок. В ньому взяли участь дуже багато креативних і творчих дітей, які люблять читати та поважають книгу. Наше журі у складі директора Ірини Семенівни, завуча Людмили Олександрівни та бібліотекаря визначило переможців. Просимо вийти для вручення дипломів.

Ведуча: Відгадайте ще одну загадку.

Працювала я у хатці,

Танцювала у палаці.

Є така у мене звичка —

Десь губити черевички. (Попелюшка)

Все вірно, це Попелюшка. Заслужені актори 4 класу підготували інсценізацію цієї казки.

Буфонада «Попелюшка»

Ведуча: Крім переможців у конкурсі закладинок, хотілося б нагородити найактивніших читачів нашої бібліотеки. Це…

Ведуча: А зараз ми з вами пограємо і з’ясуємо, чи вмієте ви складати вірші.

Діти, звісно, вчаться в … (школі)

А комбайн працює в … (полі)

Ми лікуємось в … (лікарні)

А стрижемось в … (перукарні)

Ліки ми берем в … (аптеці)

А книжки — в … (бібліотеці)

Ведуча: Я там була і мед пила. Ось і казочці кінець, А хто слухав і приймав участь — МОЛОДЕЦЬ! Приходьте, діти, в бібліотеку, дружіть з книгою, і ви будете багато знати. Але, щоб книжки вам могли довго служити, ви повинні їх берегти.