Навчально-виховний комплекс № 24

"Дошкільний навчальний заклад — загальноосвітній навчальний заклад І ступеня"

Стратегії системи методичної роботи з формування професійної майстерності вчителя

DSC05215

10/01/2016  на базі Уманського навчально-виховниого комплексу № 24 проведено  теоретичний семінар керівників шкільних методичних об’єднань вчителів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів м. Умані по темі «Стратегії системи методичної роботи з формування професійної майстерності вчителя»

DSC05249Мета семінару: ознайомити учасників семінару з питаннями щодо стратегії системи  методичної роботи з формування професійної майстерності вчителя; актуалізувати зміст та значення поняття «педагогічна майстерність»; поглибити та систематизувати знання про форми та методи самоосвіти педагога; сприяти розумінню переваг сучасних методик проведення уроку в умовах впровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти

У семінарі прицмали участь: Осіяненко Н.М.,

DSC05243методист ММК, Дзюбенко І.А., старший викладач кафедри виховних технологій та пед. творчості УДПУ ім. Павла Тичини, керівники МО шкіл міста., практичний психолог НВК № №24.

DSC05248На семінарі розглядалися питання:

Формування педагогічної майстерності майбутніх учителів у процесі оволодіння інтерактивними технологіями. Дзюбенко І.А., старший викладач кафедри виховних технологій та пед. творчості УДПУ ім. Павла Тичини

DSC05228Зростання професійної майстерності вчителя як запорука успішності навчання та виховання молодших школярів. Каракай Н.І., керівник ШМО НВК № 24

Шляхи розвитку професійних компетентностей учителів початкових класів в умовах впровадження нового змісту початкової освіти. Жук Н.М., вчитель поч. класів І категорії НВК № 24

 Мета і результат уроку в контексті компетентнісного підходу. Войтенко Н.В., керівник ШМО НВК № 1

DSC05225DSC05222Культура професійного мовлення педагога. Зеленська В.Є., керівник ШМО НВК № 7

Крок до майстерності. Веровенко А.В., практ. психолог НВК №24DSC05265DSC05266

Огляд новин методичної літератури. Кочерганова Л.П., вчитель поч. класів вищої категорії НВК № 24

 

№ з/п Назва заходу Форма реалізації Час прове-дення Місце прове-дення Відповідальні
1. Збір учасників засідання. 14.00-14.10 Кабінет  психолога Каракай Н.І., керівник ШМО НВК № 24;
2. Ознайомлення з основними аспектами проблеми, що розглядається. Відкриття засідання 14.10-14.30 Кабінет 3 класу Баранюк В.В., керівник ММО
3. Доповідь 14.30-14.50 Кабінет 3 класу
4. Міні-лекція 14.50-15.05 Кабінет 3 класу
5. Практикум 15.05-15.20 Кабінет 3 класу
6. Методичний діалог 15.20-15.30 Кабінет 3 класу
7. Консультація 15.30-15.40 Кабінет 3 класу
8. Психолого-педагогічний тренінг 15.40-15.50 Кабінет 3 класу
9. Методична скарбничка 15.50-15.55 Кабінет 3 класу
10. Обговорення відкритих заходів. Вироблення рекомендацій. Ознайомлення з рекомендаціями 15.55-16.10 Кабінет 3 класу Осіяненко Н.М., методист ММК; Баранюк В.В., керівник ММО;