Навчально-виховний комплекс № 24

"Дошкільний навчальний заклад — загальноосвітній навчальний заклад І ступеня"

Ласкаво просимо, дорогі діти та їх батьки!
Колектив Уманського навчально-виховного комплексу № 24 вітає Вас.
На нашому сайті Ви зможете дізнатися про нашу установу, бути в курсі всіх подій, які відбуваються в наших стінах, познайомитись з тими, хто виховуває Ваших дітей.
Ми будемо щиро раді, якщо Вам у нас сподобалось
З повагою, Колектив НВК № 24.

Система моніторингу за станом здоров’я

Медичне обстеження дітей.

Соматична захворюваність

2014 рік1

Кількість дітей у яких виявлено захворювання

2014 рік

 2

 Групи здоров’я по фізичній культурі

2014рік

3

Групи здоров’я

2014 рік

4

Щоб стати володарем свого здоров’я треба знати , що таке здоров’я і що саме забезпечує нормальний процес життєдіяльності. Успіх навчання залежить від вмінь і знань педагогів. Саме завдяки сумлінній праці адміністрації, учителів – предметників, вчителя фізичної культури, класних керівників, медичної сестри, у школі випускаються санітарно – гігієнічні бюлетені, організовуються виставки у спортивному залі на тему: « Здоров’я дитини – здоров’я нації» , « Пишемо і малюємо про спорт» , у шкільній бібліотеці : « Спорт – запорука здоров’я» , « Шкідливі звички» , у шкільному музеї : « Цілющі властивості рослин», « У природі – наше здоров’я»  тощо. З учнями систематично проводяться бесіди щодо запобігання дитячого травматизму, пропаганди здорового способу життя, профілактики захворювання , введений в роботу « Оздоровчий комплекс», проводяться поза шкільні міроприємства , працює шкільний психолог, спортивний клуб « Факел», творчий клуб  « Мальва» , працює психолог тощо.

Першочерговим завданням роботи учителів є виховання в учнів здорового способу життя. Велику увагу цьому питанню приділяє вчитель фізичної культури та  шкільний психолог, які проводять індивідуальні бесіди з учнями та батьками, організовують діагностичну та дослідницьку роботу за навчально – виховним процесом.

У школі щодо сприяння здоров’ю змістовна діяльність проводиться   медичною сестрою, яка робить на початку року медичне обстеження учнів, складає листки здоров’я, проводить моніторинг стану здоров’я учнів.

Велика робота сприянню здоров’я проводиться у позаурочний час. Діє спортивний клуб « Факел», працюють різноманітні гуртки та шкільний психолог.

Конкретні знання з охорони здоров’я учні отримують на уроках: « Охорони безпеки життєдіяльності», « Фізичної культури», « Я і Україна».

Формування здорового способу життя продовжується і на перервах. Діти ніколи не залишаються без нагляду, діє два спортивних майданчика, організовуються рухливі ігри, музичні перерви, під час перерви учні можуть відвідати кабінет психолога.

У позакласній та позашкільній роботі повторюються, поглиблюються та закріплюються знання з гігієни, набуті на уроках. В шкільній столові діти користуються ножем та виделкою.

Зміст позакласної та позашкільної роботи з питання зміцнення здоров’я включає питання особистої гігієни, режиму дня школяра, вплив фізичної праці та фізичної культури на здоров’я та гігієну розумової праці, харчування, профілактику плоскостопості та сколіозу, корекції зору, статевого виховання.

Успішне виконання завдань фізичного виховання можна досягти при тісній і узгодженій співпраці педагогічного, медичного, обслуговуючого персоналу, батьків, громадськості.

Медико — педагогічне спостереження допомагає не тільки правильно побудувати руховий режим закладу (заняття, ранкову гімнастику, загартування тощо), але і забезпечити індивідуальний підхід до дітей, простежити за станом їх здоров’я, динамікою росту антропометричних даних, рівнем захворюваності. Для окремих дітей, з ослабленим здоров’ям, необхідно виробити заходи зменшення фізичного навантаження (кількості вправ, часу для занять фізкультурою та спортом і т.д.), використовувати допоміжні паузи, заспокійливі вправи тощо.

Щоб врахувати стан кожної дитини, її готовність до сприймання нормального фізичного навантаження, медична сестра і вчитель фізичної культури ведуть щоденник здоров’я дітей, паспорт здоров’я на весь контингент учнів та вихованців навчально-виховного комплексу, а також на кожну дитину зокрема. Це допомагає вивченню стану росту та розвитку всіх дітей закладу та кожної дитини окремо, що сприяє більш ефективному плануванні та проведенні фізкультурно-оздоровчої роботи, врахуванню індивідуальних особливостей кожного вихованця.

Результат нашої роботи можна  простежити по медичних таблицях.

Найкраще діти засвоюють рухи в іграх, адже провідний вид діяльності ,  на уроках фізичної культури початкових класів , рухливі ігри. Тому в нашому закладі проводиться багато свят, розваг де діти можуть випробувати свої сили, навчитись та навчити інших.

Лише в цьому навчальному році ми провели такі загальні спортивні свята, в яких брали участь всі діти: свято « Ми малі олімпійці» ( де діти мали змогу не тільки позмагатись, а й пізнати про Олімпіаду, послухати про спортсменів Черкащини, побачити виступи дітей спортивної школи та інше) ; свято                       « Відкриття спортивного клубу» ; туристичний похід в парк « Софіївка»( де екскурсовод розповів учням в доступній формі про парк , період його заснування, адже діти були в парку , а от історію про парк не знали).

Попри те кожного дня працює спортивний клуб « Факел»  та різноманітні гуртки.

Ми дуже хочемо, щоб наші діти були здоровими , як фізично так і психічно вміли радіти кожній хвилині, відкрили в собі нові якості та таланти, знайшли справу до душі.

Кожна дитина — особистість. І немало факторів потрібно вивчити і врахувати, щоб знайти до кожного правильний підхід щодо навчання та виховання. Щоб збудувати справжній дім для вихованця та школяра .

Щоб створити необхідні умови для життя і розвитку дитини необхідно знати всі її потреби і опиратися на них в питаннях організації навчально-виховного процесу. Самопочуття дитини, її психічне та і фізичне здоров’я прямо залежить від комфортності . перебування в закладі, задоволення від спілкування з дорослими та однолітками, від можливості самореалізації та саморозвитку як особистості. Побут, режим, турбота про дитину, гарантія безпеки життєдіяльності, фізичне та психічне самопочуття — одне з головних завдань педагогічного колективу. Метою всієї роботи нашого комплексу є розвиток кожної дитини як особистості, опора на її індивідуальність та неповторність. Ми пропонуємо гнучку структуру, що дозволяє здійснювати завдання розвитку з урахуванням індивідуальності, знаходженні міри в співвідношенні особистісних і суспільних інтересів.

Кожна дитина унікальна і неповторна. Цим вона і цікава в першу чергу. Ми хочемо, щоб кожна дитина впевнено почувалася в колективі, з повагою ставилася до самого себе та інших, зберегла свою неповторність.

 Адже, найдорожчий скарб кожного народу – його діти, й що свідоміше робиться громадянство, тим з більшою увагою воно ставиться   до забезпечення їм найкращих умов життя.

Календар
Октябрь 2017
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Сен    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031