Навчально-виховний комплекс № 24

"Дошкільний навчальний заклад — загальноосвітній навчальний заклад І ступеня"

Школа сприяння здоров’ю

Я не боюся ще й ще раз повторити: турбота

про здоров’я — це найважливіша праця педагога.

від життєрадісності , бадьорості дітей залежить

їхнє духовне життя, світогляд, розумовий

 розвиток, міцність знань, віра у свої сили…


Рік створення  — 2006

Віковий та кількісний склад учасників   :

Дошкільний вік :  від 2 –х до 6 –ти років   — 133 вихованця

Молодший шкільний вік : від 6-ти до 9-10 років – 122 учнів

DSCN7490

123

 

20140205_094710

Керівник «Школи сприяння здоров’ю»:

Вчитель фізичної культури, інструктор фізичної культури

 Скляр Наталія Іванівна

Стаж —  20 років
Кваліфікаційна категорія — вища

Звання – вчитель — методист

slida_1
  • 2006 рік переможці всеукраїнського конкурсу « Шкіл спияння здоров’ю», присвоєнно звання «Школи сприяння здоров’ю»
  • 2009 переможці всеукраїнського конкурсу « Шкіл спияння здоров’ю»
  • 2010 році стали переможцями 3 етапу конкурсу – захисту сучасної моделі навчального закладу – Школи сприяння здоров’ю, визнані освітньо – інформаційним центром Національної мережі Школи сприяння здоров’ю, визнані переможцями 2 етапу конкурсу – захисту сучасної моделі навчального закладу – Школи сприяння здоров’ю що активно пропагують здоровий спосіб життя у своєму навчальному закладі, мікрорайоні в дитячому та молодіжному середовищі.
  • 2011 рік — отримали диплом та нагороджені золотою медаллю на міжнародній виставці « Інноватика в сучасній освіті» .
  • 2013 рік — освітньо-інформаційний центр з розвитку національної мережі шкіл сприяння здоров’ю.

Мета «Школи сприяння здоров’ю»

Розробка моделі навчально – виховного закладу , яка б сприяла збереженню та зміцненню дитячого здоров’я, мотивації на здоровий спосіб життя, комплексного підходу до зменшення негативного впливу середовища на здоров’я  і стан інтелектуального та морального розвитку дитячого організму, формуванню гармонійно розвиненої особистості з новим поглядом на власне „Я” та з бажанням самореалізовуватися, самоудосконалюватися, а також змінювати на краще власний соціально – культурний простір .

Завдання:

  • Створення в навчально – виховному комплексі умов  для реалізації актуальних завдань мотивації дітей дошкільного так молодшого шкільного віку на здоровий спосіб життя.
  • Створення необхідних умов для збереження фізичного та психічного здоров’я учасників навчально – виховного процесу.
  • Організація навчальної, виховної і розвивальної діяльності учнів та вихованців таким чином, щоб зберегти та поліпшити діяльність життєвозабезпечуючих систем та органів, зменшити негативний вплив шкільної діяльності на функціональні можливості організму, створення безпечного освітнього середовища.
  • Проведення просвітницької, пропагандистської, агітаційної роботи серед батьків та громадськості з метою пропаганди переваги здорового способу життя.

 

Концепція   читати далі

Програма школи сприяння здоровю   читати далі

Дидактичні принципи   читати далі

Методична робота   читати далі

Здоровя та добробут ШСЗ   читати далі

Пропаганда здорового способу життя    читати далі

Спортивний клуб Факел   читати далі

Система моніторингу за станом здоровя   читати далі