Навчально-виховний комплекс № 24

"Дошкільний навчальний заклад — загальноосвітній навчальний заклад І ступеня"

Ласкаво просимо, дорогі діти та їх батьки!
Колектив Уманського навчально-виховного комплексу № 24 вітає Вас.
На нашому сайті Ви зможете дізнатися про нашу установу, бути в курсі всіх подій, які відбуваються в наших стінах, познайомитись з тими, хто виховуває Ваших дітей.
Ми будемо щиро раді, якщо Вам у нас сподобалось
З повагою, Колектив НВК № 24.

Роль вихователя в процесі керівництва грою дітей

1,5 — 3 роки

Починає гру так, щоб бачили всі діти. Заохочує до неї 1-2 дитини. Пропонує продовжити дії вихователя (знайти потрібну сюжетну іграшку або її замінника). Коментує вголос розпочату дитиною ігрову дію («Оленка посадила лялечку на стільчик і зараз напоїть її чаєм»).

 3 — 4 роки

Заохочує дітей до ролевих взаємодій (ролевого діалогу), зводячи до мінімуму предметні ігрові дії («Запитай, Оленко, чому плаче лялечка? Спробуй її заспокоїти»).

Взявши на себе головну роль, приєднується до гри дітей. Взявши на себе додаткову роль, спрямовує гру в ролевий діалог, використовуючи при цьому сюжетно-змістову ситуацію (наприклад, розмову персонажів по телефону).

 4 — 5 років

Приєднується до гри дітей, взявши на себе додаткову роль. Потім розгортає гру через послідовну заміну своєї ролі дитиною, стимулюючи її до рольової поведінки.

 5 — 7 років

Заохочує дітей до гри-вигадки, яка проходить у чисто розмовній формі: зміст відокремлюється від предметно-ігрових дій і ролевих взаємин (словесне планування гри, розподіл ролей попередній).

Переходить від часткової заміни відомих сюжетів до побудови нових (ускладнення ігор) (Діти, ваша гра дуже цікава. А не хотіли б ви в центрі міста збудувати фортецю чи ще щось, що могло б зупинити ворога? (сюжетна гра «Моє місто»).

Календар
Октябрь 2017
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Сен    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031