Навчально-виховний комплекс № 24

"Дошкільний навчальний заклад — загальноосвітній навчальний заклад І ступеня"

Психологія навчання в сучасній школі

Досягнення психології навчання в галузі сучасної педагогічної психології у тому, що  надається пріоритетність гармонійного виховання перед іншими різними видами навчання.  Оцінка проблеми активних методів навчання і дидактичних принципів з психологічної точки зору включає, крім розвитку психічних проесів, ще і формування досвіду, знань, навичок, практичних умінь. Мета навчання, зміст навчання і методи досягнення визначених цілей – це і є, як переконує досвід навчання й освіти, ті вихідні категорії, що забезпечують успіх процесу навчання у школі.
Методи навчання – це основні шляхи, способи навчальної роботи вчителя   та учнів, за яких набуваються певні знання, вміння й навички.
Методи навчання мають дуже широку сферу застосування у галузі як професійної, так і непрофесійної педагогіки. Навчають і навчаються усі й завжди. При цьому свідомо або несвідомо.