Навчально-виховний комплекс № 24

"Дошкільний навчальний заклад — загальноосвітній навчальний заклад І ступеня"

Маленькі музиканти

Кулятова Антоніна Іванівна.

Стаж роботи : 24 роки.

Категорія : I

 Гурток : «Маленькі музиканти»

 Мета:

Навчати дітей грі на музичних інструментах. Виявляти і розвивати       музично – творчі здібності, самостійно відтворювати мелодію, виховувати любов до музики.

Завдання:

— Заохочувати дітей до гри на дитячих музичних інструментах, виховувати естетичний смак.

— Познайомити дітей з дитячими музичними інструментами, їх видами, класифікацією.

—  Навчати дітей грати на дитячих музичних інструментах, використовуючи різні прийоми гри .

— Вчити дітей самостійно добирати до певного твору відповідні музичні інструменти.

— Вчити грати в ансамблі, дотримуючись загальної динаміки, темпу, своєчасно починати і закінчувати гру.

— Вчити імпровізувати ритмічні і мелодичні поспівки.

—     Формувати інтерес  та бажання грати перед публікою, приймати участь у конкурсах, передавати свої почуття ( переживання, радість) через музику.

—     Виховувати любов до музики, естетичний смак, працьовитість, самооцінку, наполегливість, впевненість у своїх силах.

—     Використовувати елементи музичної грамоти. Дати поняття темпу, ладу, динаміки, тривалостей нот.

Основні вимоги до знань, умінь на кінець року.

На кінець року діти повинні:

  1. Знати види та класифікацію дитячих музичних інструментів.
  2. Оволодівати прийоми гри на таких дитячих музичних інструментах: брязкальцях, ложках, мара касах, дзвіночках, бубні, барабані, трикутнику, металофоні, ксилофоні.
  3. Самостійно відтворювати на дитячих музичних інструментах довгі та короткі звуки форте, піано, крещендо, димінуендо, стакато, лігато.
  4. Розпізнавати шумові та музичні звуки.
  5. Самостійно виконувати перед публікою музичні твори: «Як пішли ми на базар». «Веселі музиканти», «Ми маленькі музиканти».
  6. Вміти розпізнавати темп на прикладі дитячих творів.
  7. Знати розміщення нот звукоряду.
  8. Знати що таке нотний стан, скрипковий ключ, тактова риска, яке їх призначення.
  9. Знати елементарні поняття з музичної грамоти: тривалості, лад, пауза, ритм, мелодія, акомпанемент.